2016. március 28., hétfő

Részletes kritika #6 - Tiltott Gyönyör

Sziasztok. Mint láthatjátok Linda és Szöszii gőzsebességgel hozzák az építő kritikákat, míg én egy helyben toporgok... Iszonyatosan sajnálom amiért csak most érkeztem el a kritikával, de se erőm, se kedvem, sem időm nem volt elkezdeni. Ugyan te rendelted előbb Koru e-mailben ugyanazon a napon értesített. Értelemszerűen Ő lett előbb kész és, mivel a blogjára koncentráltam nem olvastam el a tiéd. Na most... Egy helyben leültem a telefonom elé 83 százalékkal, majd arra eszméltem, hogy elolvastam az ÖSSZE RÉSZT, a mobilom pedig csekély 56 százalékra lemerült. Egyben fogom elmondani a véleményem a történetről Sajnálom. Egyszerűen ömlöttek belém a sorok, mintsem törődve hol tartok... Természetesen a pontozás is más lesz.
Blog neve: Tiltott Gyönyör
Blog eddig kész fejezetei: 15 fejezet
Blog linkje: http://tiltottgyonyorskyjensen.blogspot.hu/
Író: Sky Jensen ( Olyan könnyen megjegyeztem a nevét... )
Fejléc: saját
Design: DeviantArt
Kódok: LanaDesign
Figyelem! A blogon MINDEN rész elolvastam! Minden szó építő jellegű szándékkal készült, nem azért, hogy bárkit megbántson! SPOILER VAN BENNE! 18+ ezerrel! ( Akkor én mit keresek itt? )


Kinézet
Fejléc:
Nemigazán tudom miért nevezném ezeket a képeket fejlécnek, de most annak veszem. A " T " betű beleolvas az egyik képbe és az van írva, hogy " Gyönör " ... Szerintem ezt javítsd ki. Ezenkívül nem sok mindent mondhatok a képekről, hisz ha nincs összemosva nincs mibe belekötni. A két kislányról arra következtetek gyermekük lesz. :3 Hajrá. *_*
Mindent figyelembe véve: A " Gyönör " -rel csinálj valamit...
10/7
Design:
Szeretem a szürkét és a babarózsaszín is, de elsőre furcsán hatott együtt. Szerencsére nem tömény, hanem halványabb árnyalatokban pompázik a blog, így egész kellemes. A fejlécen azért jól esne pár babarózsaszín árnyalat, viszont nem vészes. Jól elosztottad az arányokat, nincs se sok, se kevés egyikből sem. A bejegyzésben szürke betűket használsz, pedig szerintem felesleges. Jobban fest a megszokott feketével. A méreteket egy-két számmal nagyobbra állítanám. A modulok címénél alig lehet elolvasni, szóval állíts nagyobbra, és más betűtípust is használhatnál. Sokkal jobban vonz embereket.
Mindent figyelembe véve: A méreteket állíts nagyobbra.
10/9
Modulok:
Igazából egyetértek azzal, hogy a 18-as karikával kezdtél, de furcsán hat utána a rózsaszín szövegdoboz. Nem tudom mit kezdj vele, mert sorrendileg így helyes. A "Design "-et az " Adatlap" -pal nyugodtan egyberakhatod " Információk " néven. Viszont, ha így teszel a menüt az " Információk " és a wattpad közé tenném. Mással nincs gondom, talán az, hogy az ask.fm -et a facebook alá tenném, mert többen használják a facebookot, még ha kérdezni akarnak is.
 Mindent figyelembe véve: Tedd egybe az adatlapot és a desig-t, tedd lejjebb a menüt. 
5/3
Trailer, könyvborító, egyéb dolgok:
Nem találtam egyiket sem a blogon és az előző kritikámnál már említettem, hogy sokszor feleslegesnek is tartom. A bemutatkozást kifejezetten helyeslem, mert nekem azt sugározza az író tényleg törődik a bloggal. ( Nem kifejezetten kötődnek egymáshoz, mégis így gondolom. ) 
Mindent figyelembe véve: Csak így tovább! :3 Ne szokj el a jó szokásaidról.
/

Összesen: 25/19

Történet
Most jön az a rész ahol minden szösszenetbe bele kell kötnöm, mert nemigen találtam hibákat... Olvastatja magát a történet.
Cím:
Nekem igazából egy átlagos történet jutott először eszembe. Mikor ránéztem a címre, rögtön az átlagos sablon jutott eszembe. " Valami miatt nem lehetnek együtt a szereplők... " Nem jó ilyen hatást kelteni egy olvasóban, mert azonnal elmegy a kedve. Utólag értem, de na...
Mindent figyelembe véve: Szerintem változtasd meg, mert így az ember azt gondolná egy sablonba csöppent.
5/2 - csak, mert igazából illik a történethez
Alapötlet:
Még sosem olvastam ilyet, ami lehet azért van, mert nem kerestem. Maga a sztori nem nagy durranás, viszont rettentően emberi. Andy és Molly élete is teljesen elképzelhető. Nem rózsaszín szivárvány fedi be a múltjukat. Édes istenem! Végre egy karakter ( Molly ), akinek nemcsak azért lett önbizalomhiánya, mert csak, hanem egy sérelem miatt, vagy inkább a folytonos kibeszélés miatt. Lehet, hogy vannak még ilyen karakterek, de nekem Molly lesz ezentúl a kedvenc. Andy nekem igazából nem tűnik túl titokzatosnak, ami plusz pont. Elegem van a folytonos rossz fiúból, akinek valami családi gondja van ( Ez mondjuk megvan Andynál... ) ezért nem nyílik meg. Az események élvezhetőek és jól átgondoltak.
Mindent figyelembe véve: IMÁDOM!!
10/10
Fülszöveg:
Bocsi, de nem írom ide ki. " Egy nap felkeres egy oldal, melyhez ez különleges hely tartozik. " Ez a mondat így értelmetlen, gondolom elírtad. Az " ez " szót nyugodtan elhagyhatod, vagy ha nem akarod rakj mögé egy " a " betűt. Háromszor is használtad benne a " vágy " szót, amit mondjuk az első mondatban kicserélhetnél szenvedélyre. Más bajom nincs vele. Őszintén nem keltette fel az érdeklődésem, bár én nem fülszöveg alapján olvasok blogokat. Teljesen átlagos, bár aki ilyen tartalmú történetet szeretne olvasni tökéletes.
Mindent figyelembe véve: Ez a mondat furán hat. Sem kifejezetten jó, sem rossz fülszöveg.
5/3
Történetkidolgozás:
Mint mondtam, nem vagyok tapasztalt ilyen téren ( mondhatjuk, hogy nem csináltam még ), viszont, ennek ellenére is tudtam együtt érezni Mollyval. Gyönyörűen fogalmazol, ennek hála el lehet pontosan képzelni a karaktereket, helyszíneket, részesülni az örömben, bánatban. Én legalábbis elfelejtettem, hogy ez egy blog és olvastam, megállás nélkül. Látszik, hogy igényes vagy, egyszer sem adnál ki félkész munkát a kezeid közül. Andy szemszögei nagyon tetszettek, ritkán olvasni FÉRFI ( Azért hangsúlyozom, mert nem egy 15-16 éves gyerekről, hanem egy érett gondolkodású felnőttről. ) szemből. Mia irtó aranyos!! ^_^
Mindent figyelembe véve: Dicséret ezerrel. 
20/20 ( csak ennyit lehet adni :'( :'( :'( ) 

Összesen: 40/35


Ennyi is lenne. Kezdő vagyok e téren, szóval ha valami baromságot mondtam szólj. Összességében eszméletlenül tetszett a blog. További jó blogolást, sok feliratkozót. Én már feliratkoztam.
65/54 Sok szerencsét.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm szépen a munkádat és azt, hogy elolvastad az egészet és így alkottál véleményt.
    Nos, hol is kezdjem, a fejléc témánál pont elkerültük egymást mert akadt egy kis problémám a design kódjával, mert ahogy betettem ezt a fejlécet, amiről írtál, onnantól kezdve nem engedte lecserélni, pedig láttam rajta a hibákat. Szóval újra meg kellett keresem az eredeti sablont, ami jó pár napba tellett, de tegnap este megtaláltam, és már be is tudtam tenni az új fejlécet. Szóval a lényeg, hogy már le is van cserélve a betűkkel pedig alkotok valamit, kódba mászós, szóval belevetem magam.
    A fülszövegnél az "ez" szó " egy" lett volna, csak elírtam és nem vettem észre, köszönöm, hogy szóltál.
    A témához hozzászólva, nem igazán van ilyen témájú blog, fanfiction-ök között akad pár de nem ilyen típusú. Erotikus Romantikus kategóriában csekély számmal de fellelhető néhány igényesebb.
    Köszönöm szépen a munkádat, örülök, hogy egy kicsit megláthattam hogyan látja egy olvasó a történetet. Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok neked ja, és minden hétfőn délután, (már kint van a 16.) érkezik új rész:) Ölel: Sky Jensen

    VálaszTörlés
  2. Szia. Egy perccel ezelőtt olvastam az új részt. A kódos designek egy nehéz ügy, én inkább hozzá sem kezdek. :D A mostani fejléc betűtípusa nagyon ínnyemre van. :3 Sok-sok feliratkozót, mert az egyik kedvencem lett a blogod.

    VálaszTörlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Png