2016. március 28., hétfő

Mi a szitu?

Sziasztok! :)
Gondoltam ráférne a blogra egy ilyen Mi a szitu? bejegyzés, hogy tisztázzunk pár dolgot a kritikákról, a blogról, stb.
A kritikákon már ezerrel dolgozunk a csajokkal, már csak egy picit kell várni. Mikor megnyitottam az oldalt, úgy döntöttem, hogy itt nem csak blogokról lehet majd olvasni. A rendelések percenként jönnek, ezért még mindig nem volt időm befejezni a rég elkezdett könyvkritikámat, de most már szakítok arra is egy kis időt.
A blogon kicsit újítottam, beraktam egy zenelejátszót. Próbáltam szépre, nem túl hangosra megcsinálni. Ha valaki szeretné tudni a zenék címét/ linkjét, elküldhetem emailben is, de ki van írva a lejátszóra is!
Összedobtam egy kérdéssort, afféle közvélemény kutatást (LINK! KATT!). Ha van két percetek, kérlek küldjétek el a véleményetek! (Nagyon köszönöm!)
Hamarosan egy új cikket szeretnék hozni, melyben leírom, hogy mi szerint kell egy blogot kritizálni, miket veszek én figyelembe, stb.
Hát ennyi lett volna ez a kis Mi a szitu? bejegyzés. Pussz:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Png