2016. március 24., csütörtök

Részletes kritika #4 - Secret little rendezvous

Sziasztok! Itt is lennék egy újabb részletes kritikával, ami nekem az első, úgy hogy izgulook! >.< Remélem jól fog sikerülni! :D


Írónő: Stepfanie Scott
Blog címe: Secret little rendezvous (magyarul: Titkos kicsi randevú)
Blog linkje: http://secretlittlerendezvousf.blogspot.hu/
Design&Fejléc: Taylor





Első benyomás
A blog designja és színvilága nagyon tetszik. A történetet elolvasva is érdekelt a blog, de ahogy a 2 részt elolvastam, rájöttem, hogy ez egy nagyon jó író, nagyon jó sztorija. ;)

Design
A design tetszik, minden a helyén van. A színvilág jó, a fejléc gyönyörű, de megnagyobbíthatnád egy kicsit. Esetleg én a háttérre raknék valami mintát. Nekem ez a sima lila túl snassz. 

Modulok
A modulok nagyrészt rendben vannak. Azért egy-kettőt kiemelnék.

TÖRTÉNET
"Érezted már azt, hogy az egész világ ellened van?
Hogy nincs értelme az életednek?
Hogy mindenkinek jobb lenne, ha nem is ismerne?
Hogy csak egy tintapaca vagy a levélen?
Réka ezekkel az érzésekkel küszködött éveken keresztül, ameddig meg nem ismerte a számára teremtett embert.
De nem lehetnek együtt Gábor munkája és Réka kiskorúsága miatt.
Vajon mi történik, amikor megfogalmazódik a mindössze 15 éves lányban, hogy érez valamit a tanára iránt, aki nem elég, hogy 10 évvel idősebb nála, egy pap?
Miért viselkedik furcsán a lánnyal a férfi?
Mi lesz a kislány egy öngyilkossági kísérletének következménye?
Hogyan kerül a képbe a kémia tanár?
Együtt lehet valaha is a két fiatal?
Olvass tovább és megtudod."

A sztori leírása jól sikerült. Felkelti az olvasó érdeklődését. A probléma, hogy ezt a modult, semmi sem előzheti meg. Helyezd át!

TRANSLATE
Ez a modul számomra fölösleges. Ez a blog úgy jó, ahogy van, magyar fogalmazással. A google fordító nem a legjobb, így hát elrontja az egészet. Én a helyedben ezt kivenném.

Történet
Egyedi történet. Nem mindennap olvasok hittel foglalkozó, azon alapuló blogokat. Ez a szerelmi szál is nagyon érdekes. A tanár-diák viszony. Viszont, nekem kicsit fura, hogy miért így írod meg az egészet. Főleg, hogy az illető férfi pap, egyben Réka tanára és így is kikezd a lánnyal. Ez nem büntetendő? Meg az, hogy a csaj hívő, olyan iskolába jár és így is iszik és cigizik. Nem folyamatosan, de egyszer-egyszer. Ez számomra érthetetlen. Tudom, hogy a szerelem miatt, de akkor is. Végül is a te történeted és a te fejedben játszódik le. Nem panaszkodhatok, hisz a fogalmazásod kiváló, ahogy a sztori kibontakozása is. Kíváncsi vagyok a folytatásra!

Cím
Secret little rendezvous, magyarul Titkos kicsi randevú. A cím érdekes, sok mindent elárul a történetről, illik hozzá. Engem csak a little szó zavar. Mért kicsi egy randevú? Viszont angolul, számomra, így hangzik jól. Szerintem egy cím akkor jó, ha megfelelő hosszúságú. Nem tudom miért ezt az elvet vallom, de nekem egy tökéletes cím, nem túl kicsi, nem túl nagy, és jól kiejthető. Véleményem szerint, ez az lett.


Összegzés
Összességében, ez egy jól összerakott blog. Nincs rajta sok változtatni való. Megírva, nagyon szépen van. Mint már említettem, gyönyörűen fogalmazol. A design is rendben. Jól esett olvasni. További sikereket kívánok! :*
Pontozás: 10/9





2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! Hogy őszinte legyek remegő kézzel nyitottam meg a kritikát, de a végére érve nagyon megkönnyebbültem.
    Tudniillik ez az első olyan blogom amivel komolyabban szeretnék foglalkozni a(z) One Direction fanfictionök után.
    Amiket említettél megpróbáljuk korrigálni és még egyszer köszönöm!:)
    xF

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Öröm volt a blogodat kritizálni! :* :)
      Puszi, Szöszii

      Törlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Png