2016. március 17., csütörtök

Új szerkesztő a láthatáron

Sziasztok. Én lennék az én szerkesztő, írói nevemen Kanna-chan. Igazából nem vagyok egy aduász kritika terén. ( Mintha máshol az lennék. :D ) Mindenesetre megpróbálok építő véleménnyel segíteni a bloggereknek. Kicsit mesélek magamról, mert mért ne?
Általában a napom nagy részét anime nézéssel ( manga olvasással néha ) és blogírással töltöm. Manga stílusú képekkel szoktam dolgozni, ami lehet, hogy aki nem otaku ( mert az vagyok :3 ) zavaró. Lindával csak nemrég lettünk barátok. Mindent kérhettek tőlem. Chaten is kérhettek nyugodtan. Amint tudom elkészítem.
FIGYELEM! CSAK A PROLÓGUST ( HA VAN ), ÉS HÁROM FEJEZETET ÁLL SZÁNDÉKOMBAN ELOLVASNI!
E-mail címem: jarokatimea0@gmail.com
Zárásképp egy kis Futaba és Touma
Anime: Ao Haru Ride

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów
CREDITS
Png